2012. február 19., vasárnap

FeHoVa CACIB

Hát...az, hogy érdekes volt a mai kiállítás, az enyhe kifejezés. Asszem megerősített abban, hogy nekem nem kell angol bíróhoz menni. A bírónk, bizonyos John J.Walsh volt, érdekes felfogással/ízléssel. Mikor szerencsétlen 5 fiatal kanból 4-et kiszórt nagyon jó-val, nagyon beparáztam. Be sem akartam menni a ringbe, hiszen egyértelmű volt, hogy nem az ausztrál típust részesíti előnyben, sokkal inkább az angolt, akkor meg minek menjek be?? Aztán gondoltam: ha már egyszer kifizettem... És akkor jött a megdöbbenés: Neva lett az HPJ-s szuka. Esküszöm, nem fogtam fel egy jó darabig.

Egyébként szuperül éreztem magam. Olyan jó volt találkozni a kutyás barátaimmal:) Hiszen nem lehet az egész országot bejárni, itt legalább találkozhatunk :) Nevá-val is teljes mértékben meg voltam elégedve. Nagyszerűen viselkedett a ringben, ügyesen csinálta, amit kértem tőle. Nagyon elfáradt szegény, sok volt neki ez a két nap. (tegnap kozmetikában volt) Szuper képeket csináltunk a Hajnival (Lazy gazdija) és a Dórival (Mango gazdi), remélem hamarosan megkapom őket és fel tudom majd tenni a blogba.

Próbálok feltenni egy-két eredményt, de olyan gyorsan lebírált minket, hogy nem tudom az összeset.

fiatal kan
Beam from Camilland's: nagyon jó
Borderguard Someone To Live Forever: nj
Borderguard Sometimes Lazy: nj
Eyes of the World Kontiki: HPJ,Best Junior, BOB
Nice of You to Come Bye Beezy Bruce: nj

növendék kan
Lucky for You I'm not Illusion: CAC

nyílt kan
Bordermania All Hell Breaks Loose: kitűnő 3
Forestry Farm Teddy-Bear: CAC,CACIB
Lucky for You Gregorian: kitűnő 2,Res.CAC

champion kan
Borderline Country Leonardo: CAC,Res.CACIB
Charles the Beauty o Tolna: kitűnő 2, res.CAC

kölyök szuka
Queensland at Real Pearl: ??

fiatal szuka
Australis Elmira Dream: asszem nagyon jó
Borderguard Real Princess: nagyon jó
Borderguard Someone Like You: K1, HPJ :)
Bordermania Cunning Vixen: kitűnő 3
Canyonland Forever'nd for Always: nagyon jó
Dandelion of Bron Yr Aur: kitűnő 4
Dorothy of Bron Yr Aur: kitűnő 2

növendék szuka
Lucky for You Image : nem jött el
NZ Kiwi Diamond of Clan Abby: CAC

nyílt szuka
Casablanca of Bron Yr Aur: kitűnő 2 (asszem)
Lucky for You Beautiful Eve: CAC,CACIB

champion szuka
April Swan of Bron Yr Aur: CAC, Res.CACIB?
Borderguard No Fear: kitűnő 2, res.CAC

ennyi:) képek hamarosan...

na! kaptam SOS-ben (vagyis inkább kikönyörögtem :D)

egy állós:)

és a kedvencem :) <3



2 megjegyzés: