2013. június 9., vasárnap

First steps in the garden

A pénteki 2 vizsga után mi a legjobb, amit az ember tehet, hát persze, hogy a kiskutyázás! :)
Eszter barátosném jött el meglátogatni minket és hozta a hiper szuper kis gépét, ami után csorogni kezdett a nyálam. :D (mondtam is, h csak akkor jöhet, ha hozza a gépet, különben be sem engedem :P ) Előző nap már egy picit kihoztam a kölyköket, de most volt először, hogy huzamosabb ideig kinn voltak a levegőn. Persze az első megszeppenés után hamar nekiálltak felfedezni a világot. :)
Nagyon édesek és a legjobban azt szeretem bennük, hogy mindenki más. Egy egyéniség kívül, belül.
Az alom leghangosabb tagja pl. Hiszti (2-es kan). Izgő-mozgó kismanó de nagyon embercentrikus. Lányok közül a kettes kiskutyát le se lehet csapni. Minden rosszban benne van, igazi aktív kiskutya. Az 1-es kiskan az, aki a leginkább emberközpontú. Amint meghallja, h nyílik az ajtó, kipattannak a szemei, felkapja a fejét és már nézi is, én jövök-e, miközben a többiek még az igazak álmát alusszák. Ölbemászós kis gyönyörűség. A kisszuka és a 3-as kan az alom csendesebbik fele, ők kicsit nyugisabbak a többieknél, de ha játékra kerülne a sor, őket se lehet kihagyni belőle. :)
Ma pedig egy kicsit tartva a reakciótól, megpróbálkoztam az áztatott táppal. Öregem, hát, ízlett nekik. :D Majd igyekszem csinálni olyan édes kajálós képet (főleg ha végre hozzám kerül a puppy tál).

Addig is...



 :)) puszi



my sweetheart : All she Knows at Dreamborder



 3-as kis kan

 1-es kislány :)
 
2-es kan

 Kony és a 3-as kan :)

 Mami <3



 Nagyon szereti!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése