2013. december 25., szerda

Újra vizsgák...

Az, hogy sűrű volt az elmúlt 1 hónapom, az enyhe kifejezés.... Sajna elérkeztünk egy újabb vizsgaidőszakhoz és ez azt is jelenti, hogy az itthon töltött hétvégék száma erősen leredukálódott.
Úgy vártam december 20-át, mint a messiást, ugyanis ez azt jelentette, hogy erre az évre vége a vizsgáknak. Kihasználva a rövid szabadságot, másnap elmentünk kutyaoviba. Sajnos fotókat ezúttal nem tudtam készíteni Hisztiről, mert Anett megkért, hogy én vigyem be a drágát a foglalkozásra. Nagyon boldog voltam, Hiszti rengeteget fejlődött az elmúlt hónapok során szocializáció szempontjából, teljesen meg voltam vele elégedve és nagyon szépen dolgozott velem. :) Egy kicsit előre látva, mi is lesz szilveszterkor, a hangos zajokkal játszottunk az órán. A kereplővel nem foglalkozott senki és a lufi durranását is szépen viselték, remélem a petárdákkal sem lesz majd gond. :) Januárban még lesz ovi, aztán Hilda szeretne egy serdülő csoportot csinálni. Biztos szuper lesz. :)
A nagy karácsonyi készülődés ismét megcsapolta az időmet, de azért egy hosszabb sétára szerencsére volt még időnk. Hisztériást is elvittük magunkkal, hadd futkározzon egyet a nagyokkal.
Lőttem egy pár fotót még a pici objektívvel (merthogy megleptek a szüleim egy teleobjektívvel, amit fel is avatok, remélhetőleg nemsokára :)))) és így visszanézve még jobban látszik, hogy a drága Hisztis mekkora szőrt növesztett télire. o.O (zárójelben megjegyzem, hogy 7 hónapos csupán) A fülei katasztrófák, dehát ezt tudjuk, ragasztgatni kellett volna rendesen, dehát nem olyan egyszerű az kérem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése