2011. szeptember 24., szombat

ARKE CAC Pákozd

Leégtem. Már megint. :-S
Elég húzós napunk volt. Annak ellenére, hogy össz nevezés egyáltalán nem volt sok, 5 órakor értünk haza.
Még korábban szólt Dóri, hogy elkísérem-e erre a kiállításra és én meg mondtam neki, hogy persze, főleg, ha a Nevá-t is hozhatom:-D
Így hát nagy nehezen elindultunk. A nap nem kezdődött túl jól , a parkolási lehetőség a kiállításon a katasztrófálissal volt egyenlő.
Aztán egyre jobb lett:-) Olyan ismerősökkel is találkoztam, akiket nem gyakran látok. Például a móri akitásokkal és borderesekkel is. A nevezett kemény 2 db borderből 1 volt ott. Na meg persze mi Nevá-val, mint nézők. Egyébként nagyon jól viselkedett a kiscsaj:-) Semmi probléma nem volt vele. Megérte elvinni őt már 3 hónaposan kiállításra, nem utálja úgy, mint szegény Kony.
Dóri és Whity lassan, de biztosan sorra került és össze is szedett egy CAC,BOB-ot :-) Nagyon tetszett a bíró néninek. Dóra teljesen beindult, így nem volt mit tenni, ott kellett maradnia BIS-en, ami 3!!!! órakor kezdődött el. Ráadásul egy négyzetcentiméternyi árnyék sem volt. Esküszöm irigyeltem a kutyákat, akik a ketrecben aludtak.
Végül a rengeteg bis-es osztály után elérkezett a fajtacsoportok bírálata, ahol Whityke BOG 2 lett!! :-))




és egy Daphne:-)))

Itthon még nekiálltam egy kis agility-t gyakorolni a lököttekkel:-) Neva most találkozott először az akadállyal:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése