2012. május 16., szerda

Újra itt

Vége az érettségi írásbeli részének. Sajnos a kormány tett róla, hogy ez az évem szőrnyű legyen... Nagyon nem értem rá blogot írni, sokat kellett tanulnom. Szerencsétlen kutyákkal sem tudtam eleget foglalkozni, de majd most! :) Tegnap túlestem az emelt bioszon és ki is használtam, hogy ezzel vége. Bejelentkeztem Dórihoz kiskutyázni, hiszen már 7 hetesek a kölykök és én még nem is láttam őket. Annyira édesek, hogy az hihetetlen!! És gyönyörűek!!! Nem is tudom, ki a kedvenc, talán az ezüst kisszuka, aki ott lógott velünk és osztogatta a puszikat. :D Hihetetlen tündéri kiskutya, legszívesebben eldugtam volna a táskámba és hazahoztam volna. ^^
Próbálkoztam képeket csinálni, de hol homályos lett, hol pedig a Mara támadt le. :)
Estefelé fogtam az ebeket és biciklire pattantam. Letekertünk a tavakhoz. Annyira jó nézni mennyire élvezik, hogy futhatnak, rohanhatnak. :)
Sok minden van tervbe véve, mit fogok csinálni a nyáron, de majd meglátjuk, mi lesz belőle ;-)

És végül BOLDOG 5. SZÜLINAPOT KICSI KONY!!! El sem hiszem, hogy már 5 éves. :) Sok tekintetben még mindig kölyök, de szerencsére egy kicsit azért megkomolyodott. Szenvedélye a frisbee iránt viszont töretlen, úgyhogy szerintem ezzel foglalkozunk majd a jövőben. :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése