2012. július 3., kedd

Vendégségben :)

Szóval az érettségi miatt nem sok mindenre volt időm. Néha fogtam a csajokat és felmentünk az erdőbe egy gyors kirándulásra. Egyszer még fotózni is hajlandó voltam, bár szegény Nevá-n nincs sok látnivaló, csutka kopasz, talán majd most elkezd szőrt növeszteni. :)




Viszont eljött végre az érettségi vége is, amit megjegyezném, nem pozitív élményként zártam le, na de mind1.
Tündi még korábban szólt, hogy menjek el meglátogatni őket. Így csütörtökön fogtam magam és buszra szálltam. Egész "hamar" odaértem, olyan 3 óra 10 perc alatt. :D
Lassan befutottak a többiek is. A napot Brady szökése zárta, aki szerencsére jó helyre "kopogott be" és a kedves férfi az állatorvosnál kezde a napot, hátha van a kutyában csipp, így Brady épségben hazakerült. :)) A péntek olyan beszélgetős napra sikeredett, este pedig,mikor már el lehetett viselni a meleget nekiálltunk kutyátfürdetni. Szerettem volna egy csomót fotózni, de hát ember tervez... :) Gondoltam,majd másnap a kiállításon. Álmodik a nyomor. Ki akar 40 fokban bármit is csinálni. Nagylengyel CAC volt, kb. 2 vagy 3 éve voltunk ott Kony-val. Akkor értek nem túl kellemes meglepetések, de most tök nyugiban mentem, hiszen nem kellett ringbe mennem. Ez sem jött be, mert Tündi megkért, hogy vezessem fel a kutymóit. Brian baby osztályban indult, és egész ügyes volt a 4 hónapjához képest. Nagyon tetszett a bíró bácsinak, ahogy Bady is. Ő kitűnő kettő lett, szép bírálattal. Tény, hogy még fiatal és erősödnie, formálódnia kell. Ügyes volt ő is. :) Természetesen itt is volt olyan bírói döntés, amivel nem tudtam egyet érteni, dehát ez már csak így van.
Este a Tamara várt minket egy kis grillezésre.:) Nagyon jól éreztük magunkat, legalábbis én biztosan. :D Rengeteg kutya volt körülöttünk, de a csapat kedvence Minek úr lett, Kristóf 3 hónapos pumija. :D Tündéri egy állatka!

Néhány fotót azért csináltam:)

Olivér:)

kopasz Winnie:)

Vito


Meddox



Bad Boy

Brian


Pötyi és Minek:)

Zsolti szereti Mandy-t :)

 és Róóózit is :P





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése