2013. október 12., szombat

5 hónapos babák :)

Szerencsére ez a hétvége egy kicsit nyugisabbnak ígérkezik, ráadásul még az idő is gyönyörű, igazi vénasszonyok nyara, így a nap nagy részét igyekeztem kint tölteni. Végre Hisztire is jutott egy  kis idő. Míg Anett és Miki dolgozni volt, addig én gyakoroltam, játszottam az ebekkel és Mózival, a "törpe" disznóval. Egyébként haláli az a malac, lefekszik és a hátára gördül, hogy simogasd a pocakját. Szépen alakul a drága, nem is néz ki olyan rosszul, ahhoz képest, hogy 5 hónapos és a tini kor közepén jár. A testvérei viszont.... khmmm. :D Kaptam egy-két hobby fotót a többiekről is, kivéve Felixet, de ha minden jól megy, vele jövő héten találkozom, majd elkapom egy fotó erejéig.

Elnézést kérek, a blog még tovább ront az amúgy sem túl profi fotók minőségén, de azért remélem, élvezhetők lesznek! :)
Hiszti és Pocak





próbálkozunk :)


Ronja és Pacco





Virág és gazdija, Eszti



Freya éppen a labdát bűvöli :)

1-2 fotó a nagyokról is készült :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése