2014. február 20., csütörtök

Fehova Winterdogshow

Az idén is megrendezésre került Budapesten a Fehova kiállítás, ahova mindenképpen ki szerettem volna látogatni Hisztivel. Eredetileg szombatra is szerettem volna nevezni, de közben Anett elkezdte vele az alapfokú tanfolyamot a Jócsontok Fehérvári Kutyasuliban, ezért hogy ne kelljen annyit pótolniuk, csak vasárnap utaztunk fel Bp-re. Ráadásul 3 nap híján nem volt 9 hónapos, úgyhogy csak kölyök osztályban tudtunk indulni. A szombati suliba én is elkísértem őket és készítettem néhány fotót is.
Úgy alakult, hogy Laci és Zsófi is jöttek velünk Freyával, kíváncsiak voltak, hogy is működik egy kiállítás. Velük is találkozhatunk majd később 1-1 megmérettetésen. :) Hiszti nagyon jól működött a ringben, szépen csinálgatta azt, amit kértem tőle. A bíró nénink, aki egyébként László Krisztina volt, nagyon szép értékelést írt róla, így Hiszti nagyon ígéretes 1, kölyök BIS-be javasolt lett. A ringen kívüli dolgok még kevésbé mennek, de rajta vagyunk az ügyön. Dórika is kilátogatott a kiállításra, itt is nagyon köszi a sok segítségét! Fotózni is ő fotózott nekünk: néhány kép a kiállításról és a tesókról.

Anett és Hisztériás :)

Freya és családja


 

Szombati kutyasuli:)


és még annyit, Freyának lett egy kis barátnője, kettőjükről is kaptam néhány aranyos fotót:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése