2012. március 27., kedd

Képlopás...

Nagyon elegem van. De most komolyan. Nem tudom,hogy mért kell így viselkedni,de ez elég gáz. Sok kutyástól hallottam már,hogy baja van a másik tenyésztővel,és szíve joga. Gondoljon amit akar. Nem kell mindenkinek mindenkit szeretni. De az már más tészta,hogy a tulajdonosokat írja le azzal,hogy hogy hatalmas betűkkel takarja ki a kutyát a fényképen,mintha az egész Borderguard-os banda valami tolvaj lenne,vagy valami képlopó. Mintha az pont az ő képe kellene nekünk. Komolyan. Akkor mért teszi fel ezeket a kutyákat?! Nem kötelező! Hisz szerencsétlen tulajdonos nem érti, hogy miért csak az ő kutyáján van bazi nagy felirat. Nagyon is jól tudom, miről beszélek, hiszen velem is ezt játszották el. Senkit sem ismertem a borderes világban, de már rosszindulatú megjegyzések kereszttüzébe kerültem azzal, hogy onnan vettem a kutyámat, ahonnan. Szép. Mondjuk, ez nem az én szegénységi bizonyítványom...

4 megjegyzés:

  1. mikor néztem a képeket nem is tűnt fel. de most hogy mondod...:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azert telt be a pohar,mert nem eloszor fordul ez elo...:-$

      Törlés
  2. Emiatt nem érdemes idegeskedni. :-) Mondjuk tényleg nem értettem először, mit vétettem, hiszen engem nem is ismer senki. :-P

    VálaszTörlés
  3. Hát ez az! :)
    Igen, tudom, igazad van, csak bepöccentem egy kicsit:)

    VálaszTörlés