2012. február 25., szombat

1. szülinap /Birthday :)

Tavaly ilyenkor teljes lázban égve telefonálgattam a Dórival, hogy mi a helyzet :D Azóta eltelt egy év!!! Te jó ég! Mintha csak tegnap lett volna :) Már évek óta vártam erre a kiskutyára és olyan hihetetlennek tűnt, hogy végre meg is kaphatom. Emlékszem, az első napra, amikor hazahoztuk Neva-t. Kint játszottunk a kertben egész nap és nem vettem fel a telefonomat, mert bent felejtettem. Erre megjelenik a Márti a kapuban, hogy a Tündi és a Dóri küldte, nézze már meg, él-e még a kiskutya, vagy megette a Kony :DDD Igen, a Kony, akiknek a fején táncol (sokszor szó szerint) a gyerek :D
Mennyi terv született meg vele együtt az agyamban. Mennyi élményt nyújtott nekem már ez alatt az egy év alatt is. Kezdve a kiállításokkal folytatva az ellenállhatatlan természetével. A hassimogatós kéjenc :)) Sok mindent szeretnék elérni és átélni vele mind kiállítási, mind tenyészszuka és, ha lehetőség nyílik rá, terápia terén. Aztán majd, ahogy az élet hozza :) A nyáron pedig agilityzni szeretnék vele, de ez egyenlőre zárójeles dolog :) Egy szó, mint száz:
Nagyon Boldog Szülinapot kicsi Neva!! :) <3



és persze a tesóknak is: Lolá-nak, Buddy-nak, Sam-nek, Lazy-nek, Connor-nak, Swini-nek, Soma-nak!!!!

és ezt az egyet még muszáj,mert már akkor is így kufircolt a kezemben :D <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése