2013. április 12., péntek

Kiskutyákat várunk :))

Hát végre eljött a várva várt pillanat: ultrahangos vizsgálaton voltunk Nevá-val, amit unokatesóm, Dóri végzett el. Az eredmény pedig: minimum 3 kiskutyát láttunk a monitoron, láttuk a kis dobogó szívüket :))))
(Dórinak egyébként is nagyon köszönöm, mindig jön, futkározik velem, csinálja bármit is kérek. Köszi Dóri! <3 )

És akkor mesélnék egy kicsit erről az alomról. :)
Az én agyam már nagyon régóta alomterveket gyárt, de nem hagytam őket túlzottan érvényesülni amíg nincs minden rendben egészségügyi téren Nevá-val. Kony-nál túl nagy volt a csalódás, így most visszafogtam magam amennyire ez az én esetemben lehetséges volt. :D
Eléggé pörgősre sikeredett az elmúlt hónap, végre bejelentkeztem szűrésre. Essünk túl rajta. Erre a drága lelkem enyhén szólva előbb, mint ahogy szerettem volna, betüzelt. Így egy hétre rá, hogy megjött az eredmény, mehettünk is fedeztetni Kristófékhoz.
A kan kiválasztás nem egyszerű dolog. Sok szempont miatt döntöttem Cuba mellett.
Először is törzskönyvileg szuperül passzol Nevá-ra.  Cuba is félig magyar- ausztrál, félig pedig amerikai-ausztrál vonalakat képvisel. Számos gyönyörű kutya van a felmenői között, akit szeretek. A kiskutyák törzskönyvében szerepel néhány kedvencem is, így : Avatar One Nite Standbayshore, Sportingfield's Reflection O Borderfame, Borderfame Solid Rock és Borderfame Signatur.
Úgy gondolom küllemre is szépen passzolnak, kiegészítik egymást.
Fontos szempont az egészség is, Cuba pedig mentes CEA, TNS, CL betegségre valamint a csípő és könyök szűrése is mentes. Mindemellett számos szép eredményekkel rendelkezik kiállítási téren.

Megtörtént a fedeztetés és úgy látszik, sikeresnek is bizonyult, így május 16. környékére várjuk az A-alom világra jöttét. :))

              

Puppy:) <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése