2013. április 3., szerda

Tavasz! Merre jársz?!

Itthon vagyok már egy ideje. Ha őszit nem is, tavaszi szünetet azért mi is kaptunk szerencsére. Gondoltam, milyen szuper, egy teljes hetem van tanulni a Zh hetemre...Ahha, igen. :)
Szerintem ez az idő (is) az oka, hogy nincs kedvem semmihez. Esőben kutyázni, főleg fotózni meg pláne nem, de hát mit lehet tenni. Rokonozás, vendéglátás, húsvét. Elrepült az idő. Nem volt eseménytelen az elmúlt hónap, de erről remélem jövő héten részletesebben beszámolhatok. :)

Ma bepróbálkoztam egy fotózással, hátha..., de reménytelen a helyzet. :P

A blogban is írtam néha Neva "kellemes" hobbijáról, miszerint szeret belefetrengeni "dolgokba". Így muszáj volt a szűrés előtt elvinnem Edithez, aki szépen kimosta, kifényezte, helyretette a bundáját. :)

Tisztaaa....

dinka ^^


 szereti a húgit :))


hogyan próbáljunk kihozni valamit néhány extrán rossz minőségű fotóból című sorozat....












Már csak azt sajnálom, hogy a fotók nem adják vissza, hogy néz ki élőben Neva. Ez van. :) Igazából nem is komor, mint akit fejbe kólintottak, vagy csuri, ahogy a drága Tünde mondaná. Azért ilyen merev, mert általában egyedül fotózok és le kell ültetnem vagy fektetnem, hogy le tudjam kapni, különben vagy ugrabugrál, vagy összekucorodik az ölemben. :) Az életben egy ölbemászós kis bohóc. :)  Na meg nem azért, de élőben tényleg szebb a lelkem. Nagyon sokat alakult így két éves korára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése