2013. június 17., hétfő

4 hetes kiskutyák és Székesfehérvár CACIB

Elég sűrűre sikeredett a múlt hétvége. Miután nekem az élettan, Dórinak pedig az igazgatástan is sikerült, semmi nem tarthatott vissza minket, hogy kiskutyázzunk. :) Elővettük az asztalt, szépen leterítettük, plüss állat, kaja, minden adva volt a szuper portré fotók készítéséhez, na de nem úgy van az! Kérem szépen, nem tudom  megmondani, hányszor kaptam majdnem szívrohamot, amikor a kiskutyák kamikáze módon igyekeztek elhagyni az asztallap területét. :S Úristen, vészesen fogyasztják az ideg/agysejtjeimet! :D 4 hetesek, de rosszak, mint az égetés! :) Már minden érdekli őket és nekiláttak felfedezni a terepet. Szerintem 10 ember kéne, hogy mindenkit szemmel lehessen tartani. :) Kony is egyre inkább helyre tudja rakni őket (mmint magában), már csak az a baj, hogy túl picik hozzá, ő pedig lelkesen kergetőzne velük. Szóval nagy nehezen, de sikerült egy-két jó fotót lőnünk. :)

 kislány:)

ööö, talán tri color hordozó? :P :D



feka kisfiú :)




1.kisfiú, aki a legjobb fej az alomban :) imádnivaló :))




 2.kisfiú :)







2.kislány :)







Szombaton pedig vendégeink érkeztek. :) Most hétvégén rendezték meg a két napos Székesfehérvár CACIB-ot, ahova az idén SEM neveztem kutyát, hát mert mi az már, hogy csak 30 km-re van tőlünk. :D Na mind1. :) Szóval szombaton Gellén Tibi bácsi bírált (na, mondjuk hozzá a világ minden kincséért sem neveztem volna...). Hamar lezajlott a történet, kb. fél 12 körül írt Tünde, hogy akkor indulnának. :) Másnap már én is kinéztem a Bregyó területére. Cefet meleg volt, szerencsétlen kutyák szenvedtek rendesen. Mint minden kiállításon, most is voltak érdekes dolgok. :) Gellén bácsitól ez egyáltalán nem meglepő, de vasárnap egy szlovén nő bírált. A furcsa az volt, hogy az egyik osztálynál ott álltam és hallgattam, mit diktál, hogyan látja a kutyákat. Úgy gondoltam, egész jól látja a fajta jellegzetességeit és a kutyák tulajdonságait. Mégis. Ellentmondott önmagának a címek kiadásánál. Ilyenkor olyan jó lenne megkérdezni, hogy ezt most mért? :)
Mindenesetre szuper hétvégét töltöttem a barátaimmal, ezúttal is köszi Tünde, Tamara, Lacó, Dórika, Dóri! :)

és akkor az eredmények Tamarától:
Székesfehérvár CACIB Saturday:

JUDGE: GELLÉN TIBOR

Youth males:
Simaro Imax Exc 2
Flower of Old Hill Keaton Exc1, HPJ
Intermediate males:
Bad Boy at Brainiacborders Exc1, CAC
Open males:
Heronwood Jazz's Red Song Exc1, CAC, CACIB, BOB
Work males:
Over You at Mel'N'Roses Exc1, CAC, rCACIB

Youth females:
Vision at Real Pearl Exc1, HPJ, JBOB, BOS
Racka Fan Club Crossover Quashquai VG
Yonder Oaks Barbie Girl Exc (unplaced, almost very good)
Intermediate:
Cinderella at Brainiacborders Exc1, CAC
Open :
Awakening Miracle at Yonder Oaks Exc1, CAC, CACIB
Champion:
Touch by Touch at Real Pearl Exc1, CAC, rCACIB


Székesfehérvár CACIB Sunday results:

Judge: Brigita Kremser /SI/

Youth males:
Simaro Imax Exc 2
Flower of Old Hill Keaton Exc1, HPJ
Intermediate males:
Bad Boy at Brainiacborders Exc2, rCAC
Diamond of Whitecastle Dante Exc1, CAC
Open males:
Heronwood Jazz's Red Song Exc1, CAC, CACIB, BOB
Jewel at Borderland Big Boy Exc2, rCAC, rCACIB
Work males:
Over You at Mel'N'Roses Exc1, CAC

puppy females:
Diamond of Whitecastle Experience VP
Youth females:
Racka Fan Club Crossover Quashquai Exc2
Yonder Oaks Barbie Girl Exc1, HPJ, JBOB
Vision at Real Pearl VG
Intermediate:
Cinderella at Brainiacborders Exc2, rCAC
Catch the Wind of Dashing Dawn Exc1, CAC
Open :
Awakening Miracle at Yonder Oaks Exc1, CAC
After the Rainbow by the Lake Exc3
Csillag-Juhász Franciska Exc4
Diamond of Whitecastle Cindy Exc2, rCAC
Champion:
Touch by Touch at Real Pearl Exc2, rCAC, rCACIB
Borderguard No Fear Exc1, CAC, CACIB, BOS


Jajj és még ez: :))







Kony 6 évesen :) Végre valahára elvittem Edithez helyre hozni az idősebb lánykámat is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése