2013. június 20., csütörtök

Első standard fotók

Uhh, hát erősen leizzadtam, mire mindenkiről sikerült egy elfogadható fotót készíteni. Ismét szegény Dóri volt az áldozat, akit átrángattam fotózni és bár ő megmondta, h túl kicsik ehhez és úgy se látszik rendesen a kutya, én makacsul ragaszkodtam a dologhoz. Igaza lett. Nem lehet még jól látni, mi lesz belőlük. Néhányszor beállnak spontán maguktól, akkor szoktam figyelgetni és ámúldozni, hogy óóó, de szép. :) Majd egy kicsit később talán jobb lesz. Na meg könnyebb. Most senkit sem érdekelt semmi kaja, csak hagyjam már békén őket. Csak azért se állnának meg 1 másodpercre sem. :)

Az egyetlen kivétel az 1. kiskan volt. Őt feltettem, beállítottam és úgy maradt :D Igazi showman a drága.

Above the Law at D. (boy1)




Almost Famous at D.(boy2)




Aftermath at D.




A Love Affair at D. (girl1)




All She Knows at D. (girl2)




Te ki vagy és mit akarsz tőlem? :D

 Kony, az elvetemült :D



 szegény Mac :D pedig nem bántották a picik :)

Kérem szépne, valaki vigye el! De minél hamarabb!! Ő, kettes lányka, és tettestársai fogták és feldöntötték a virágot (ne kérdezzétek h hogyan), amiből kifolyt a víz egy csomó földdel együtt. Ezek meg úgy gondolták, micsoda jó móka benne pancsolni és milyen jó lenne cuki sárnyomokat hagyni a teraszon. :D Éljen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése